ΠΑΜΘ: «επιχορήγηση 499 χιλιάδων ευρώ, για την ανάπτυξη των Παιδικών Χωριών SOS»
Με απόφαση που υπέγραψε ο περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη 2021-2027» η Πράξη «Επιχορήγηση για την ανάπτυξη Πιλοτικών Δράσεων για την Παροχή Υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας σε Ευάλωτα Παιδιά και Εφήβους», προϋπολογισμού 499.045,93 ευρώ.
Η ΠΑΜΘ αναφέρει σε ανακοίνωση της τα εξής:
«Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σταθερά προσηλωμένη στη θωράκιση της προστασίας παιδιών και εφήβων, για ένα μέλλον δικαιότερο και πιο ασφαλές για τη νέα γενιά, στηρίζει τα «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος» για να αναπτύξει δράσεις κοινωνικής φροντίδας για ευάλωτα παιδιά και εφήβους.
Με απόφαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη 2021-2027» η Πράξη «Επιχορήγηση για την ανάπτυξη Πιλοτικών Δράσεων για την Παροχή Υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας σε Ευάλωτα Παιδιά και Εφήβους», προϋπολογισμού 499.045,93 ευρώ.
Ο Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης δήλωσε: «Κάνουμε ένα ακόμα βήμα στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε το κοινωνικό μας έργο και να στηρίξουμε τα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας.
Με την υλοποίηση των πιλοτικών αυτών δράσεων από τα «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος», θα αναπτυχθούν ποιοτικές υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας για παιδιά και εφήβους που έχουν ανάγκη, δημιουργώντας ένα πιο ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον. Η Περιφέρεια θα συνεχίσει να προωθεί και να στηρίζει πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην ευημερία και την κοινωνική συνοχή, με ιδιαίτερη μέριμνα για τη νέα γενιά».
Η πράξη, που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφορά στην υποστήριξη 250 ωφελούμενων (παιδιά-έφηβοι, γονείς και εκπαιδευτικοί) σε βάθος 36 μηνών.
Η δράση αναμένεται να ωφελήσει άμεσα στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και της αυτοεκτίμησης των ανηλίκων, στη διασφάλιση ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση και τη μείωση της σχολικής διαρροής, στην υποστήριξη παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες μέσω εξειδικευμένων υπηρεσιών, στην ανάπτυξη κοινωνικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής και επαγγελματικής προετοιμασίας μέσω εργαστηρίων, στην πρόληψη φαινομένων κακοποίησης, βίας και παραβατικότητας, στην ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου και της ενεργούς συμμετοχής της οικογένειας, στη δικτύωση των παιδιών με την τοπική κοινωνία, και στην προώθηση κοινωνικής αποδοχής και αντιμετώπισης του κοινωνικού στίγματος.»