Να επιστρέψουν στις εργασίες τους ζητούν οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί

Να επιστρέψουν στις εργασίες τους ζητούν οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί

Να επιστρέψουν στις εργασίες τους ζητούν εργαζόμενοι  οι οποίοι δεν έχουν κάνει το εμβόλιο για τον κορονοϊό. Πρόκειται για εργαζόμενους στο Αλεξανδρούπολης και στο κέντρου υγείας Σουφλίου, οι οποίοι...Read more
Σάββατο πρωί δίνουμε αίμα

Σάββατο πρωί δίνουμε αίμα

Ακόμη μία αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί αύριο στην Αλεξανδρούπολη. Από τις 8:30 έως τις 13:30 στη νομαρχείο στην παραλιακή, οι...Read more