Δερμεντζόπουλος: «Μεγάλη τιμή και ευθύνη»

Δερμεντζόπουλος: «Μεγάλη τιμή και ευθύνη»

Ορκίστηκε υφυπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης ο βουλευτής Έβρου της Νέας Δημοκρατίας Χρήστος Δερμεντζόπουλος. Μετά την ορκωμοσία ο κ. Δερμεντζόπουλος σε μήνυμά του ανέφερε: Μεγάλη τιμή και ευθύνη! Ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό...Read more
Υφυπουργός από τη Θράκη

Υφυπουργός από τη Θράκη

Με την είσοδο του Χρήστου Δερμεντζόπουλου στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η Θράκη αποκτά υφυπουργό. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέθεσε...Read more