Ορεστιάδα: Συνελήφθη γιατί οδηγούσε μεθυσμένος χωρίς δίπλωμα – Είχε στην κατοχή του ναρκωτικά

Ορεστιάδα: Συνελήφθη γιατί οδηγούσε μεθυσμένος χωρίς δίπλωμα – Είχε στην κατοχή του ναρκωτικά

Συνελήφθη το πρωί της Δευτέρας 5 Μαΐου 2025 πρωινές ώρες στην Εθνική Οδό Ορμενίου – Αρδανίου από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ορεστιάδας ένας άνδρας ελληνικής καταγωγής. Σύμφωνα με ανακοίνωση...Read more