Ο Δημοσχάκης συνάντησε τον πρωθυπουργό και οι Εβρίτες τον ρωτούν για το τελεφερίκ. . .

Ο Δημοσχάκης συνάντησε τον πρωθυπουργό και οι Εβρίτες τον ρωτούν για το τελεφερίκ. . .

Συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη είχε ο βουλευτής Έβρου της Νέας Δημοκρατίας Αναστάσιος Δημοσχάκης. Ο κ. Δημοσχάκης, γνωστοποίησε τη συνάντηση και τα θέματα που έθεσε μέσω κοινωνικών δικτύων....Read more