Παλαμάκια, κορδέλες για απόδοση σε κυκλοφορία. . . πρώην Εβρίτες υφυπουργοί (είχαμε τρεις κάποτε ταυτόχρονα).
Για τους νεκρούς δε θα γράψουμε. Τους θυμούνται οι δικοί τους, οι πυροσβέστες που τους έβγαλαν από τα συντρίμμια, οι γιατροί που απλά διαπίστωσαν θάνατο, τα παιδιά που έμειναν ορφανά.

Η φωτογραφία είναι από την περιοχή των Δικαίων. Είναι από τον δρόμο που περνούσες παλιά για να πας στο Ορμένιο. Τώρα πας από τον κάθετο άξονα. . .
Και μιας και λέμε για κάθετο άξονα, αυτός ο δρόμος που βρε παιδιά, ξεκίνησε πριν από το 2000, πριν τους Ολυμπιακούς της Αθήνας, ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.


Τελικά το να ζεις στον Έβρο (και ειδικά στα ψηλά του) δεν είναι απλά το να ζεις. . .

Για τον κάθετο άξονα του Έβρου, (που απομένουν κι άλλα για να ολοκληρωθεί, μεταξύ των οποίων και η παράκαμψη του Προβατώνα) η Εγνατία οδός αναφέρει:

Ο άξονας Αρδάνιο–Ορμένιο μήκους 124 χλμ. είναι άξονας στρατηγικής σημασίας και βασική σύνδεση με την Βουλγαρία. Αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών και απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου IX στο ελληνικό έδαφος.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ο άξονας αναβαθμίζεται με στόχο τη μετατροπή του σε κλειστή οδό ταχείας κυκλοφορίας διατομής πλάτους 12/14 μ. με μία λωρίδα κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση [2x(1+ΛΕΑ)]. Κατασκευάζεται μεγάλος αριθμός τεχνικών, ανισόπεδοι κόμβοι εισόδου/εξόδου, παράπλευρο δίκτυο καθώς και παρακάμψεις οικισμών.

Κόστος-Χρηματοδότηση
Το συνολικό κόστος του (μελέτη, απαλλοτριώσεις, κατασκευή κλπ) ανέρχεται περίπου σε 270 εκ. € χωρίς ΦΠΑ, εκ των οποίων το 65% είναι η κοινοτική συνδρομή του ΕΤΠΑ.