Την επιλογή να πληρώσει χορηγούμενη διαφήμιση στα Social Media έκανε ο εμπορικός σύλλογος Αλεξανδρούπολης.
Προφανώς και κάθε διαφήμιση μετράει, με την καλύτερη πάντα διαφήμιση να παραμένει κατά την άποψή μας η στήριξη που παρέχουν τα τοπικά ΜΜΕ σε τέτοιους θεσμούς και στις τοπικές αγορές διαχρονικά.

Μόνο η ανακοίνωση έναρξη εκπτώσεων, φτάνει για να ενημερωθούν χιλιάδες καταναλωτές. . .
Η επιλογή να πληρωθεί social media με έδρα στις ΗΠΑ ή στην Ιρλανδία είναι καθαρά υπόθεση επιλογής του καθενός.
Απλά στο ερώτημα το πως θα ζήσουν τα τοπικά ΜΜΕ, τα οποία στηρίζουν, προβάλλουν και δημοσιεύουν εκδηλώσεις, η απάντηση είναι ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ.
Και για να μην παρεξηγηθούμε, δεν ζητάμε καμιά διαφήμιση για λευκές νύχτες, σαλόνια αυτοκινήτου, εβδομάδες εμπορίου και άλλα που ίσως προκύψουν.