Μετά τον επιχειρηματία που έχασε σε λίγα λεπτά 3150 γιατί πίστεψε ότι ο άγνωστος που του τηλεφώνησε έβαλε περισσότερα χρήματα για μία ψεύτικη παραγγελία και του «επέστρεψε» το παραπάνω ποσό, ένας κάτοικος της πόλης έχασε τις οικονομίες που διατηρούσε σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το θύμα έλαβε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), με στοιχεία αποστολέα που παρέπεμπαν σε τραπεζικό ίδρυμα. Μέσω του μηνύματος καλούνταν να πραγματοποιήσει συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να μην απενεργοποιηθεί η δυνατότητα διαδικτυακών πληρωμών. Συγκεκριμένα, ο παθών έπρεπε να χρησιμοποιήσει προτεινόμενο υπερσύνδεσμο (link) που εμπεριείχε το μήνυμα, ο οποίος οδηγούσε σε ιστοσελίδα που προσομοίαζε την επίσημη ιστοσελίδα του τραπεζικού ιδρύματος, όπου καλούνταν να καταχωρήσει τους προσωπικούς του τραπεζικούς κωδικούς. Με αυτόν τον τρόπο οι δράστες κατάφεραν να υφαρπάξουν τα παραπάνω στοιχεία, να αποκτήσουν πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό και να αφαιρέσουν το χρηματικό ποσό των 1.011 ευρώ.
Την προανάκριση ενεργεί η υποδιεύθυνση ασφάλειας Ορεστιάδας, η οποία για ακόμη μία φορά ασχολείται με παρόμοια υπόθεση.