Αν σε χαρακτηρίζει το business mind και σίγουρα πολλές φορές έχεις σκέφτει επιχειρηματικές ιδέες, τις οποίες θα ήθελες και να υλοποίησεις, τότε ποτέ δεν είναι αργά.

Μελέτησε την αγορά και ξεκίνα τη δική σου επιχείρηση χωρίς να το σκεφτείς! Εξάλλου είναι ένα ρίσκο που σε καμία περίπτωση δεν θα το μετανιώσεις! Αν όμως αγχώνεσαι μόνο και μόνο στην ιδέα του πως και από που θα ξεκινήσεις, παρακάτω θα βρεις έναν basic οδηγό για να στηθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται η επιχείρηση σου.

Είτε έχεις αποφασίσει να ασχοληθείς με αρωματικά κεριλα, είτε με ρούχα, χρειάζεσαι σίγουρα ένα business & budget. Ξεκίνα από τα βασικά:

Ίδρυση εταιρείας

Μπορεί να ακούγεται απλό να ιδρύσεις τη δικιά σου εταιρεία – επιχείρηση αλλά πολλές φορές η γραφειοκρατία παίρνει περισσότερο χρόνο από όσο φαντάζεσαι. Φρόντισε να συμβουλευτείς κάποιον λογιστή και αν ακολουθείς βήμα βήμα όσα σου λέει καθώς και τις διαδικασίες. Αν μάλιστα χρειαστεί να ενοικιάσεις τον δικό σου χώρο, σκέψου το καλά. Θα το χρησιμοποιήσεις μόνο σαν αποθήκη για να έχεις το εμπόρευμά σου ή και σαν μαγαζί – showroom? Ιδού το ερώτημα! Στη δεύτερη περίπτωση, θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός καθώς θα πρέπει να σου αρέσει ο χώρος και να είναι λειτουργικός ώστε να τον διαμορφώσεις κατάλληλα.

Find your brand ID

Ίσως ένα από τα σημαντικότερα σημεία που θα πρέπει να δώσεις βάση όταν ξεκινάς κάτι δικό σου. Θα πρέπει να βρεις την ταυτότητα του Brand σου. Δηλαδή θα πρέπει να κάνεις κάποιες ερωτήσεις στον εαυτό σου όπως ποιο είναι το κοινό που στοχεύω, τι θέλω να πετύχω, ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σου κ.ά. Με τέτοιου είδους ερωτήσεις θα μπορέσεις να χτίσεις το brand id σου που θα σε κατευθύνει σταδιακά και στα επόμενα βήματα ώστε να δημιουργήσεις το δικό σου Business plan. Σε καμία περίπτωση δεν θα βρεις κατευθείαν την ταυτότητα του brand σου καθώς πρόκειται για μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο και πολλή σκέψη. Εξάλλου το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Διαφήμιση

Σίγουρα καμία επιχείρηση δεν είναι κερδοφόρα εξ αρχής. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δημιουργήσεις το δικό eshop ώστε το κοινό σου σταδιακά να αρχίσει να μαθαίνει για το brand σου. Αν έχεις το budget, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα digital agency https://www.thinktank.gr/ για υπηρεσίες που αφορούν διαφημίσεις στα social media ή το Google SEO https://www.thinktank.gr/proothisi-istoselidon-seo/ . Η συμβουλή από τους ειδικούς εξάλλου πάντα είναι χρήσιμη! Σε καμία περίπτωση μην παραλείψεις να δημιουργήσεις προφίλ στα social media όπως Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest που θα σε βοηθήσουν να διευρύνεις το κοινό σου!