Αρχικά θεωρήσαμε ότι μπορεί να έγινε μπέρδεμα, όμως στη συνέχεια διαπιστώσαμε ότι υπήρχε και συνέχεια. . .

Μπορεί η ΔΕΥΑ Ορεστιάδας να θεωρείται επιχείρηση πρότυπο καθώς στήθηκε καλά εδώ και χρόνια, η οποία παρέχει συνεχώς και καλής ποιότητας νερό στους πολίτες, όμως το τελευταίο διάστημα και λόγω αστοχιών κατά τη διάρκεια εργασιών για την ανάπτυξη δικτύου φυσικού αερίου στην πόλη προκλήθηκαν διακοπές υδροδότησης. Για τις διακοπές, η επιχείρηση φρόντιζε να στέλνει εγκαίρως δελτία τύπου σε ΜΜΕ, ώστε οι πολίτες – γιατί αυτό είναι το σωστό – να ενημερώνονται άμεσα και έγκυρα.
Ειδικά δε σε περιπτώσεις που υπάρχουν προγραμματισμένες διακοπές, η ανάγκη ενημέρωσης είναι βασική, για να προγραμματίσουν οι καταναλωτές ενδεχόμενες εργασίες κτλ.
Το τελευταίο διάστημα, διαπιστώσαμε ότι η ΔΕΥΑΟ, αφαίρεσε από τους παραλήπτες του thraki Νεα.
Μία είπαμε έτυχε, δύο είπαμε έγινε, τρεις αναγκαστήκαμε να ρωτήσουμε. Μάθαμε λοιπόν, ότι δεν μας προσθέτουν (βάζουν) στους παραλήπτες.
Τηλέφωνο δεν παίρνουν όπως έκαναν παλιά, email δεν στέλνουν. Τους λόγους δεν θέλουμε να τους μάθουμε και δεν μας ενδιαφέρουν, αν και είναι εντυπωσιακό το ότι δεν ενημερώνουν όπως παλιά.  Κάτι θα τους φταίει φαίνεται.
Φυσικά δεν έχουμε καμία διάθεση ούτε να στενοχωρηθούμε, ούτε να αναρωτηθούμε και βεβαίως δεν θέλουμε να αδικήσουμε κανέναν εργαζόμενο.
Οφείλουμε όμως δημόσια να επισημάνουμε στον πρόεδρο της επιχείρησης, ο οποίος ως πρόεδρος έχει και την ευθύνη της γενικής λειτουργίας, ότι η σωστή και έγκυρη ενημέρωση των πολιτών για να γίνει η βεντάλια ενημέρωσης πρέπει να ανοίγει.

Και είναι γνωστό ότι άλλο η βεντάλια κι άλλο η ομπρέλα, που μπορεί να έχει και τρύπες στο κάτω κάτω. . .