Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ: «η διοίκηση της Περιφέρειας κάνει πλάτες στην κυβέρνηση με την αφωνία της για τα διόδια»

Βολές κατά της Περιφερειακής Αρχής εξαπολύει η Λαϊκή Συσπείρωση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με αφορμή την κυβερνητική απόφαση να καταργηθεί η ελεύθερη διέλευση των επαγγελματιών από τα διόδια της Εγνατίας Οδού.
Κατηγορεί τη διοίκηση για χαρακτηριστική «αφωνία» και καλεί τους πολίτες να διεκδικήσουν την πλήρη κατάργηση των διοδίων.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
Για μια ακόμα φορά η διοίκηση της Περιφέρειας κάνει πλάτες στην κυβέρνηση με την χαρακτηριστική αφωνία της. Την ώρα που ένα ακόμα δικαίωμα του λαού κόβεται, αυτό της ελεύθερης διέλευσης των επαγγελματιών από τα διόδια, η κυβερνητική παράταξη δεν βρήκε … το χρόνο να πράξει ούτε το στοιχειώδες: να εκφράσει τη διαμαρτυρία του λαού της περιοχής, την καταδίκη σε μια άδικη απόφαση.
Η κατάργηση των καρτών απαλλαγής διοδίων που είχαν χορηγηθεί σε επαγγελματίες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και η προοπτική πλήρους κατάργησής τους και για όλους τους μόνιμους κατοίκους ως το 2027, αναδεικνύει ποιος τελικά είναι ο ωφελημένος από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτη (ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ), στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση της ΝΔ και προετοίμασαν οι προηγούμενες.
Η περιφερειακή αρχή είναι υπόλογη γιατί καλλιέργησε στο λαό κλίμα αναμονής και προσμονής βελτίωσης των υποδομών της Εγνατίας οδού, αφού υιοθέτησε την πολιτική της ιδιωτικοποίησης που δήθεν έχει ως αποστολή την αναβάθμιση.
Οι δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την «ανακατασκευή του οδικού άξονα, και όχι την επισκευή, ώστε να παίξει τον ρόλο που του αναλογεί στην επόμενη 30ετία» αποτελούν πρόκληση. Αυτόν τον οδικό άξονα τον πλήρωσε ο λαός διπλά και τριπλά και όπως αποδεικνύεται θα συνεχίσει να τον πληρώνει. Τα προβλήματα ωστόσο θα παραμείνουν γιατί οι προτεραιότητες του εχθρικού για το λαό κράτους δεν είναι η ασφάλεια των μετακινήσεων αλλά η εξυπηρέτηση των σχεδίων των μεγάλων ομίλων στις μεταφορές και τα logistics. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα έργα που έχουν δρομολογηθεί βρίσκονται οι κάθετοι οδικοί άξονες, που αφορούν τα κέρδη των ομίλων στις μεταφορές και τoν τουρισμό, αλλά για τη διασύνδεση της Εγνατίας με το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, που αφορά τις ζωές μας, ούτε λόγος!
Αποδεικνύεται πόσο κάλπικες ήταν οι διαβεβαιώσεις τοπικών πολιτικών παραγόντων της ΝΔ για τη διασφάλιση της δωρεάν διέλευσης των μόνιμων κατοίκων, όπως και η ψευτοαντιπαράθεση που έστησαν οι δυνάμεις της αμαρτωλής σοσιαλδημοκρατίας περιορίζοντας το πρόβλημα στην απαράδεκτη απαίτηση της Εγνατίας Α.Ε. τους προηγούμενους μήνες να αποδεικνύουν οι οδηγοί ότι είναι και οι ιδιοκτήτες των οχημάτων.
Η επίκληση όλων των αστικών κομμάτων και παρατάξεων της “ακριτικότητας της περιοχής”, ο καημός του ΣΥΡΙΖΑ για την “κυβερνητική αδιαφορία που υπονομεύει την οικονομική ανάπτυξη και πλήττει την κοινωνική συνοχή” καταδεικνύουν τη στρατηγική τους σύμπλευση. Αυτή είναι η πολιτική που μας έφερε ως εδώ και σε αυτό το δρόμο μας καλούν να συνεχίσουμε να πορευόμαστε. Όλα για την καπιταλιστική ανάπτυξη και κάποια ψίχουλα για το λαό για να μην διαμαρτύρεται, αλλά να παρακαλάει λόγω … ακριτικότητας!
Για κακή τους τύχη ο λαός της περιοχής μας έχει πλέον πλούσια πείρα από τα έργα και τις ημέρες τους. Μπορεί με τους αγώνες τους να ξεπεράσει νέες και παλιές παγίδες, νέες και παλιές αυταπάτες.
Μπορεί να διεκδικήσει ελεύθερη πρόσβαση σε ασφαλείς και σύγχρονους δρόμους με κατάργηση όλων των διοδίων.
(δελτίο Τύπου)



