Μια συνηθισμένη διέλευση από το οδικό δίκτυο στο Πόρτο Λάγος της Ξάνθης κατέληξε σε απρόσμενη ταλαιπωρία και σοβαρές υλικές ζημιές για έναν οδηγό.

Το όχημά του υπέστη σοβαρές φθορές, καθώς τα ελαστικά του καταστράφηκαν αμέσως μετά το πέρασμα από την τάφρο απολύμανσης που έχει εγκατασταθεί στην περιοχή.

Το περιστατικό γνωστοποιήθηκε μέσα από βίντεο που δημοσίευσε ο ίδιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την καταγγελία του, το πρόβλημα δεν περιορίζεται στο δικό του αυτοκίνητο, αφού υποστηρίζει ότι τουλάχιστον άλλα δύο οχήματα αντιμετώπισαν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο.

Ο οδηγός εκφράζει ανοιχτά την αγανάκτησή του, θέτοντας ευθέως ζήτημα ασφάλειας της συγκεκριμένης υποδομής για τους διερχόμενους. «Ποιος θα πληρώσει τις ζημιές στα οχήματα και την ταλαιπωρία των οδηγών;» διερωτάται χαρακτηριστικά, ζητώντας απόδοση ευθυνών και άμεση μέριμνα για την αποκατάσταση των οχημάτων.

Η ανάρτηση προκάλεσε άμεσα συζητήσεις στο διαδίκτυο, με τους πολίτες να ζητούν την ταχεία εξέταση της κατάστασης ώστε να αποφευχθούν νέα ατυχήματα. Πλέον, τον λόγο έχουν οι αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες καλούνται να ελέγξουν άμεσα αν η κατασκευή ή η λειτουργία της τάφρου ευθύνεται για τις ζημιές.

Δείτε σχετικό βίντεο πατώντας ΕΔΩ.