Το Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών-Θυμάτων Βίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης σάς προσκαλεί σε ένα διήμερο πολιτισμού, ενημέρωσης και αλληλεγγύης.
Ο Δήμος αναφέρει τα εξής:
«Ελάτε να στείλουμε μαζί ένα ισχυρό μήνυμα υπέρ της ισότητας και κατά της έμφυλης βίας. Δευτέρα 29 & Τρίτη 30 Ιουνίου 2026 Ώρα έναρξης: 20:30. Τοποθεσία: Ανάπλαση παραλιακής (μπροστά από το κτήριο των Ναυτοπροσκόπων). Είσοδος ελεύθερη.
Πρόγραμμα Εκδηλώσεων:
Δευτέρα 29/06: Παρουσίαση έργου & βράβευση των μαθητών του 5ου Γυμνασίου + Μεγάλη μουσική εκδήλωση με λαϊκό, ρεμπέτικο και παραδοσιακό πρόγραμμα (Γ. Τσικάριας, Στ. Αρβανιτοπούλου, Απ. Τσικάριας, Ν. Οικονομίδης, Θ. Τοπαλίδης).
Τρίτη 30/06: Συναυλία με το αγαπημένο συγκρότημα «Αφρόκρεμα»!
Παράλληλη δράση: «Μαζί ζωγραφίζουμε για την ισότητα» για μικρούς και μεγάλους.
Παρουσίαση: Χρύσα Μαλάμη
Διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα: Έλενα Εφραιμίδου
Για πληροφορίες: 25510-25629 (Γραφείο Συμβουλευτικού Κέντρου, Δημοτικό Κολυμβητήριο).»