Από το pamemprosta
Aποκλείει τη λύση της δημιουργίας σταθμού ΚΤΕΛ στα δυτικά της πόλης o δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ.Ευάγγελος Λαμπάκης, σύμφωνα με την εισήγησή του επί του θέματος που μοίρασε στους δημοτικούς συμβούλους για το Δ.Σ. της ερχόμενης Τετάρτης 6/2/2013. Προτείνει στο ΔΣ του ΚΤΕΛ να επιλέξει μεταξύ θέσεων στα βόρεια και στα ανατολικά της πόλης, προσφέροντας τη βοήθεια του δήμου στη διερεύνηση της καταλληλότερης θέσης.

Εισήγηση Δημάρχου – Προσδιορισμός Χώρου για τη Δημιουργία Σταθμού ΚΤΕΛ

Το Δημοτικό Συμβούλιο είχε αποφανθεί περί αποκλεισμού της δυτικής πλευράς της Αλεξανδρούπολης για την ίδρυση σταθμού ΚΤΕΛ. Οι λόγοι που θεμελίωσαν και θεμελιώνουν την απόφαση και σήμερα είναι οι εξής:

Γιατί σχεδόν ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο, ή αλλιώς στην συντριπτική του πλειοψηφία του αντιτίθεται.
Γιατί από τον Μάιο έως τον Σεπτέμβριο ολόκληρος ο νομός περνάει από το σημείο εκείνο για τις παραλίες και τα παραλιακά κέντρα από την Ν. Χιλή έως και την Μεσημβρία.
Γιατί εάν προστεθούν επιπλέον και οι επιβάτες του ΚΤΕΛ που θα κατευθύνονται από την πόλη προς το ΚΤΕΛ με Ι.Χ. και TAXI, τότε η πόλη θα παραλύσει.
Γιατί τα ασθενοφόρα θα χάνουν πολύτιμο χρόνο προς το νοσοκομείο.
Γιατί οι φοιτητές προς την Ν. Χιλή (Ακαδημία) δεν θα ωφεληθούν από το ΚΤΕΛ απέναντι από την ΣΑΝΤΑ ΡΟΖΑ, ούτε οι φοιτητές της Ιατρικής και οι επισκέπτες ασθενών και μη προς το Νοσοκομείο, αφού οι τελευταίοι εξυπηρετούνται από το ΑΣΤΙΚΟ.
Ο σταθμός συντήρησης των λεωφορείων βρίσκεται ανάποδα, στην Αμφιτρίτη, οπότε θα διασχίζουν ολόκληρη την πόλη για να κατευθυνθούν από το ΚΤΕΛ της δυτικής πλευράς προς το σταθμό λίπανσης, ανεφοδιασμού και γενικής συντήρησης που βρίσκεται ανατολικά (στην Αμφιτρίτη).
Γιατί η δημιουργία ΚΤΕΛ στην ανατολική ή την βόρεια πλευρά (στρατόπεδα) έχει την ευχέρεια της προσέγγισης στην Εγνατία, από τον κόμβο της οποίας γρήγορα τα λεωφορεία βγαίνοντας σ’ αυτήν κατευθύνονται προς Ορεστιάδα ή Αθήνα, χωρίς ιδιαίτερη ενόχληση της πόλης.
Γιατί δεν είναι επιστημονικό κατά τους κανόνες της συγκοινωνιακής θεωρίας, ενώ οι τρεις συγκοινωνίες (μέσα) βρίσκονται ανατολικά ήτοι αστικό – TAXI – πλοίο – αεροδρόμιο, το ΚΤΕΛ να εγκατασταθεί μόνο του δυτικά, δηλαδή ανάποδα απ’ όλα τ’ άλλα.
Γιατί το ΓΠΣ το απαγορεύει, έχοντας καθορίσει ανάποδα την εγκατάσταση του.
Γιατί το Δ.Σ. του ΚΤΕΛ οφείλει να σέβεται τους νόμους και το Δημοτικό Συμβούλιο αντί να λειτουργεί κόντρα, υποκαθιστώντας τους πάντες.
Γιατί ο αγώνας για την επέκταση του σχεδίου πόλης Χιλής Καλλιθέας μετατίθεται 4 χρόνια πίσω δημιουργώντας καίριο πλήγμα σε χιλιάδες οικοπεδούχους.
Γιατί υπάρχει ενδεχόμενο δημιουργίας σταθμού και από άλλα εταιρικά σχήματα λόγω απελευθέρωσης του αντικειμένου οπότε η δυτική πλευρά αντενδείκνυται λόγω της επικείμενης συμφόρησης. Είναι αντιληπτό ότι η δημιουργία σταθμού ΚΤΕΛ δυτικά της πόλης καθίσταται ασύμφορη.

Μετά από τις ανωτέρω διαπιστώσεις η ανώνυμη εταιρεία του ΚΤΕΛ έχουσα οικονομική αυτοτέλεια και διεπόμενη από τις διατάξεις περί ανωνύμων εταιρειών,καλείται να επιλέξει από την ανατολική πλευρά της πόλης ή από την βόρεια πλευρά, εν προκειμένω αποκλειστικά εκτός Γ.Π.Σ., την θέση για την δημιουργία του σταθμού.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης επιθυμώντας την μετεγκατάσταση του ΚΤΕΛ με τις υπηρεσίες του δύναται να βοηθήσει στην άνω επιλογή εφόσον ζητηθεί από την επιχείρηση του ΚΤΕΛ και πάντα δεσμευτικά στην ανατολική ή στην βόρεια πλευρά.

Η βοήθεια θα έγκειται στην «διερεύνηση της καταλληλότητας και των κυκλοφοριακών επιπτώσεων των πιθανών θέσεων μετεγκατάστασης του ΚΤΕΛ, με την ανάπτυξη μεθόδου πολυκτηριακής αξιολόγησης και συμμετοχικών διαδικασιών όπως οι θέσεις προσδιορίστηκαν στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο για την νότια και βόρεια πλευρά» αποκλειόμενης της δυτικής.