Είναι κρίμα που η δημοτική μας αρχή δεν κατάφερε να συνειδητοποιήσει, να αναδείξει και να σχεδιάσει το πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της Αλεξανδρούπολης συγκοινωνιακό κέντρο, που να συνδυάζει και να συνδέει τους τερματικούς σταθμούς όλων των μέσων μεταφοράς που διαθέτει, μόνο ο Δήμος Αλεξανδρούπολη, σε όλη τη χώρα.
Η απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας- Θράκης, η οποία ενέκρινε την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ΚΤΕΛ, χωρίς να λάβει υπόψη της το χωροταξικό σχεδιασμό, δείχνει και το δικό της έλλειμμα χωροταξικής πολιτικής. Αναδεικνύεται επίσης και η πολιτική του «Πόντιου Πιλάτου» της αιρετής Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, που προτίμησε να «πετάξει» το μπαλάκι στη Διοίκηση και να οδηγήσει σε σύγκρουση το Δήμο με το ΚΤΕΛ, για την έκδοση της οικοδομικής άδειας.
Τη μεγάλη ευθύνη όμως την έχει ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, ο οποίος δεν έκανε τίποτε απολύτως για την εξασφάλιση της απαιτούμενης γης στον άξονα Αλεξανδρούπολη- γέφυρας Μαΐστρου, και ιδιαίτερα από τον ΟΣΕ, ο οποίος ήταν πρόθυμος να συζητήσει το θέμα.
Σε μια εποχή που απελευθερώθηκαν οι οδικές μεταφορές και θα απαιτηθούν πιθανότατα και άλλοι χώροι για σταθμούς ¨Λεωφορείων, σε μια εποχή που το λιμάνι, τα τραίνα και τα αεροδρόμια ιδιωτικοποιούνται, ο Δήμος μας αδυνατεί να σχεδιάσει το μέλλον της Αλεξανδρούπολης και παραμένει απλός παρατηρητής των εξελίξεων .