Με απόφαση του Δημάρχου Σουφλίου Παναγιώτη Καλακίκου, ορκίστηκε και ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Σουφλίου, ο κ. Χριστοδούλου Χρήστος- Ελπιδοφόρος, ο οποίος είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας του Τμήματος Γεωπονίας, Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος της Γεωπονικής Σχολής του ΑΠΘ.
Στο παρελθόν προσέφερε τις υπηρεσίες του ως Άμισθος Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Σουφλίου, σε θέματα αγροτικού περιβάλλοντος, υδάτινων πόρων και ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Οι αρμοδιότητες που του ανατέθηκαν, καθορίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 161 του Ν.3584/2007 και αυτές που επιπλέον του εκχώρησε με απόφασή του ο Δήμαρχος.

Η απόφαση του δημάρχου Σουφλίου
Α Π Ο Φ Α Σ Η – 1321-
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης” ( ΦΕΚ 87/Α/7-6-2010).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 161 του Ν. 3584/2007 , όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 44 του Ν. 4447/2016 και της παρ. 1 του άρθρου 15 του Ν. 4623/2019 ( ΦΕΚ 134/Α/9-8-2019).
3. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Σουφλίου (ΦΕΚ 3160/τ.Β΄/30- 12-2011) καθώς και την τροποποίηση αυτού (ΦΕΚ 238/ τ.Β΄/9-2-2016).
4. Την υπ. αριθ. 11145/16-11-2020 βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας για την ύπαρξη της αναγκαίας πίστωσης .
5. Την ανάγκη πρόσληψης γενικού γραμματέα για την κάλυψη αντίστοιχων αναγκών.
6. Tην αριθ. 11210/17-11-2020 γνωστοποίηση πρόσληψης γενικού γραμματέα .
7. Τις υποβληθείσες αιτήσεις των ενδιαφερομένων.
8. Το γεγονός ότι ο Χριστοδούλου Χρήστος-Ελπιδοφόρος του Πασχάλη, πληροί τις προϋποθέσεις της παρ.2 του άρθρου 161 του Ν. 3584/07, αφού είναι πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας, Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και κατέχει τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται στα άρθρα 11-14 του Ν. 3584/07 και δεν συντρέχουν στο πρόσωπό του τα κωλύματα των άρθρων 15-17 του Ν. 3584/07.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Προσλαμβάνουμε τον Χριστοδούλου Χρήστο-Ελπιδοφόρο του Πασχάλη ως Γενικό Γραμματέα του Δήμου Σουφλίου.
Ο Γενικός Γραμματέας έχει τις αρμοδιότητες που μνημονεύονται στο άρθρο 161
παρ.6 του Ν. 3584/2007, όπως αυτή προστέθηκε με το άρθρο 38 παρ.2 του Ν.3801/2009.
Ο Γενικός Γραμματέας υποστηρίζει το Δήμαρχο στα διοικητικά του καθήκοντα υλοποιώντας τις αρμοδιότητες που του εκχωρεί ο Δήμαρχος με απόφαση του. Οι αρμοδιότητες αυτές αφορούν κυρίως στο συντονισμό των δημοτικών υπηρεσιών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται με αποδοτικό τρόπο η αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των περιοδικών στόχων και προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του Δήμου.
Ειδικότερα ο Γενικός Γραμματέας:
i. Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
ii. Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.
iii. Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου.
iv. Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ,της Οικονομικής Επιτροπής της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής, με την ημερήσια
διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο τους.
v. Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της
Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
vi. Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και την Εκτελεστική Επιτροπή.
vii. Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του
Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων
του Δήμου.
viii. Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.
ix. Έχει την ευθύνη και εποπτεία για την διατήρηση και ανάπτυξη των θεμάτων του
Πρωτογενούς Τομέα και της Πρωτογενούς Παραγωγής.
x. Ο Δήμαρχος μπορεί με απόφαση του να αναθέτει στον Γενικό Γραμματέα την υπογραφή με εντολή του εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών
ενταλμάτων.
Επιπλέον:
Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου μας εξουσιοδοτείται :
i. Να υπογράφει τις άδειες, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις (που δεν περιέχουν ΓΝΩΜΗ,
ΑΠΟΦΑΣΗ ή ΠΡΟΤΑΣΗ) .
ii. Να θεωρεί το γνήσιο της υπογραφής των πολιτών, να επικυρώνει φωτοαντίγραφα από διάφορα πρωτότυπα έγγραφα, που είτε υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου μας,
είτε προσκομίζονται από τους πολίτες, για το σκοπό αυτό.
Ο Γενικός Γραμματέας απολύεται με απόφαση του Δημάρχου, που δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Επίσης παύει να ασκεί τα καθήκοντα του και απολύεται αυτοδικαίως όταν ο
Δήμαρχος απολέσει την ιδιότητα του για οποιονδήποτε λόγο.
Η παρούσα απόφαση ισχύει από την υπογραφή της, για όλες τις συνέπειες.
Περίληψη της απόφασης θα δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1.Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης
Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Διοικητικό-Οικονομικό
Μ. Μπότσαρη 6 Τ.Κ.68132
2.Ενδιαφερόμενο
Εσωτ. Διανομή :
Γραφείο Δημάρχου
Αντιδημάρχους
Προϊσταμένους οργανικών μονάδων

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΚΙΚΟΣ